دانستنیهای بخاری گازی

بخاری

تست دودکش بخاری--دراین مقاله نحوه تست دودکش بخاری و همچنین آموزش نصب صحیح دودکش بخاری رابه شـما آموزش می‌دهیم. سرمای پاییز از راه رسیده و کم کم باید درزهای خانه را بپوشانیم و آماده سرما شویم، تا چندی دیگر باید بساط بخاری و وسایل گرما زا را آماده کنیم، حال برخی درستی اینکار رابه خوبی نمیدانند و بـه دنبال آموزش و راه حل برای انجام دادن صحیح اینکار هستند، با ما همراه باش

تست دودکش بخاری– یکی از جدی‌ترین و مهم‌ترین مسائل در هنگام نصب بخاری در فصل سرماست. برای نظارت سالم و باز بودن دودکش می توان از روش عبور شی از دودکش و یا روش گرفتن شعله در دودکش استفاده کرد. آیا نکات ایمنی را رعایت میکنید یا بدون انجام هیچ تستی بخاری را روشن میکنید؟ هر سال متاسفانه شاهد مرگ عده‌اي از هموطنان بعلت گاز گرفتگی و عدم رعایت نکات ایمنی هستیم.

 دریچه کولر در زمستان بسته باشد یا باز؟ در فصل سرما توصیه می شود دریچه کولر بسته شود، زیراکانال کولر به علت داشتن ارتفاع و قطر بیشتر نسبت به دودکش ساختمان، عمل دودکشی قوی تری انجام می دهد و می تواند به عنوان دودکش عمل کند و جریان خروج دود از دودکش به صورت معکوس انجام شود.- این عمل به ویژه هنگامی که منافذ ورود هوا به داخل فضای بنا مسدود باشد بهتر و راحت تر صورت می گیرد و می تواند در حالت جریان معکوس یعنی عمل ورود هوا از دودکش و خروج حرارت و محصولات احتراق از کانال کولر صورت گیرد. 

علائم مسمومیت با گاز co چیست؟ علائم مسمومیت با منواکسید کربن می تواند طیف وسیعی از علائم را شامل شود که در بیماری های مختلف دیده می شود. متاسفانه بسیاری از این علائم شبیه به علائم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده اند و تمایل به استراحت و خوابیدن پیدا می کنند. ابتلای تمام افراد خانواده به علایمی شبیه به آنفلوآنزا، بروز مسمومیت در افراد را نشان می دهد. کاهش دید از علایم عمومی مسمومیت ها است. – سردرد–ضعف جسمانی-خمیازه کشیدن پیش ار حد-سرگیجه و بی قراری-تهوع و استفراق – این عمل به ویژه هنگامی که منافذ ورود هوا به داخل فضای بنا مسدود باشد بهتر و راحت تر صورت می گیرد و می تواند در حالت جریان معکوس یعنی عمل ورود هوا از دودکش و خروج حرارت و محصولات احتراق از کانال کولر صورت گیرد.  حالت خواب آلودگی شدید، کسلی، خستگی و کاهش قدرت عضلانی از جمله علایم اولیه مسمومیت در افراد به شمار می رود. چنانچه افراد در این مرحله متوجه چنین علایمی شدند، با خارج شدن از فضای آلوده می توانند از پیشرفت مسمومیت پیشگیری کنند.

نصب بخاری گازی

دیدگاهتان را بنویسید